Horeca-ambassadeurs zijn de beste vertegenwoordigers van jouw horecazaak.

Horeca-ambassadeurs dragen bij aan het succes van jouw zaak, maar wat zijn het?

Horeca-ambassadeurs zijn de overtreffende trap van tevreden gasten en een absolute meerwaarde voor jouw horecaonderneming. In een tijd van reviewsites, social media en groeiende ervaringseisen die horecabezoekers tegenwoordig stellen, bepalen tevreden gasten meer dan ooit het verschil tussen groeien of krimpen.

Dus waarom ga je geen stapje verder?

Maak samen met 10 Change van tevreden gasten je eigen horeca-ambassadeurs!

Wat zijn de voordelen?

Het klinkt natuurlijk leuk zo’n horeca-ambassadeur, maar je wilt waarschijnlijk wel weten wat jij er aan hebt?

  • Scoor on- én offline goede reviews.
  • Krijg vaker terugkerende gasten.
  • Ontvang meer nieuwe gasten.
  • Realiseer hogere bestedingen per gast.
  • Behaal meer omzet en targets.

Hoe herken je een echte horeca-ambassadeur?

Horeca-ambassadeurs zijn jouw allergrootste fans. Gasten die niet alleen tevreden zijn maar juist altijd super enthousiast zijn! Zei die al jouw inspanningen en acties kunnen waarderen. Dit type gast kan jullie menukaart wel dromen en komt altijd met een big smile jouw zaak binnen lopen terwijl ze het personeel bij voornaam begroeten.

Deze gasten zijn zo tevreden dat ze iedereen die het maar wil horen vertellen over jouw prachtige zaak. Daarom zijn zei van grote waarde voor jouw als horecaondernemer.

Herken je in deze omschrijving al een paar horeca-ambassadeurs van jouw zaak? Super, laten we er samen nog meer verwelkomen!

Wat zijn de voordelen van je eigen horeca-ambassadeurs?

Kijk eens naar jezelf. Als jij super enthousiast bent over bepaald een product, een dienst of bedrijf, hoe ga je hier dan mee om?

Grote kans dat je deze ervaringen graag deelt met vrienden familie en collega’s. Toch? Stel je nu eens voor hoe jouw horeca-ambassadeurs positief over jouw zaak praten. Ze steken met hun enthousiasme potentiële gasten aan om ook naar jouw horeca-gelegenheid toe te komen.

De drie grootste voordelen zijn dan ook duidelijk te benoemen.

01. Meer nieuwe en terugkerende gasten.

Jouw ambassadeurs komen regelmatig terug en zorgen voor positieve geluiden in en om jouw horecazaak. Zo maken zij vrienden, familie en collega’s enthousiast, die op hun advies ook eens bij jouw langs zullen komen. Ook laten zei online positieve reviews achter, waarmee je ook via deze kanalen op nieuwe bezoekers kunt rekenen. Zo spreidt de drukte van jouw zaak dankzij hen zich als een olievlek uit!

02. Hogere besteding per gast.

Gasten die regelmatig terugkeren omdat ze jouw zaak zo waarderen, zijn bereidt om meer te besteden. Ze vertrouwen je producten en ze zijn enthousiast over je acties of speciale menu’s. Ook letten zij hierdoor minder op de prijs per product en zijn op jouw advies bereidt om bijvoorbeeld net dat ene speciale flesje wijn open te laten trekken. Al met al leidt dit tot een hogere besteding per gast.

03. Meer omzet en targets die gehaald worden.

Doordat jouw horeca-ambassadeurs frequent aanschuiven, nieuwe gasten introduceren en ook hun besteding per bezoek omhoog zal gaan, hebben zij logischerwijs een positief effect op jouw omzet. Daarnaast zijn jouw horeca-ambassadeurs de perfecte bron voor feedback, waarmee je jouw zaak nog beter kunt maken. Dit alles zal je helpen bij het verhogen van je omzet en het behalen van je verschillende targets. Win-win dus!

Ok. Jij wilt ook meer horeca-ambassadeurs.

Dit kunnen we samen realiseren met ons gasttevredenheidsonderzoek.
Meer over het onderzoek