Wat is ons gasttevredenheidsonderzoek en hoe kan het jouw horecazaak verder helpen?

Middels ons unieke gasttevredenheidsonderzoek helpen we je met het creƫren van je eigen horeca-ambassadeurs

Als antwoord op het verzoek uit het bedrijfsleven is ons gasttevredenheidsonderzoek geboren. Dankzij onze jarenlange ervaring als het gaat om de toetsing van gasttevredenheid hebben wij een effectief toetsingsmodel ontwikkeld.

Het doel is simpel. Onze kennis en ervaring inzetten om horecaondernemers te helpen aan meer tevreden gasten. Daarbij is het bovendien de bedoeling dat de ondernemer van deze tevreden gast een echte horeca-ambassadeur gaat maken.

Hiervoor toetsen wij op 10 cruciale kansen tot meer tevreden gasten, welke onder te verdelen zijn in vier verschillende categorieƫn.

01. Locatie

Hoe is de beleving voor de gasten in en om jouw horecagelegenheid?

02. Team

Wat is de bijdrage van jouw team aan de algemene gasttevredenheid?

03. Kwaliteit

Hoe is de algemene kwaliteit die geboden wordt aan de gasten?

04. Potentie

Zijn er mogelijkheden om horeca-ambassadeurs realiseren?

Het belang van tevreden gasten?
Blije en tevreden gasten zijn de beste reclame!

Want om jouw horecazaak te promoten kun je natuurlijk allerlei (social) media inzetten. Ook kun je verschillende marketing campagnes de wereld inknallen en gebruik maken van de vele beschikbare marketingtools. Allemaal super en zeker niet onmisbaar. Maar uiteindelijk zijn we het er allemaal over eens dat de beste reclame nog steeds mond-tot-mondreclame is.

Zeker in een tijd van social media en review sites.

Tevreden gasten zijn cruciaal. Waarom ga je niet een stapje verder? Ga ook voor de overtreffende trap van een tevreden gast; jouw eigen horeca-ambassadeurs!

Deze groep is een absolute meerwaarde voor jou als horeca ondernemer en zei bieden de nodige voordelen.

Nieuwsgierig naar de werkwijze en kosten?

Dat snappen we. Deze leggen we je natuurlijk graag nader toe.
Hoe werkt het?